Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Kā es varu veikt pasūtījumu?

Pasūtīt vietnē Lykka Decors ir ērti un vienkārši. Preču katalogā izvēlies preci un pievieno grozam, spiežot pogu ‘’pievienot grozam’’. Kad visas vēlamās preces ir pievienotas grozam, dodies uz grozu un vēlreiz pārliecinies, ka visas preces ir pievienotas. Pēc tam noklikšķini uz “Uz maksājuma veidu” un vienkārši seko tālākajām norādēm.

Pasūtījuma process sastāv no trim soļiem: Adrese – Maksājuma metode – Apstiprinājums.

Ja Tev ir atlaides kods, to varēsi ievadīt tam paredzētā lodziņā pirms apmaksas veikšanas.

Vai es varu atcelt pasūtījumu? 

Ja par pasūtījumu jau ir veikta apmaksa, tad pasūtījumu atcelt nav iespējams. Ja izvēlējies apmaksas veidu ''Pārskaitījums ar rēķinu", tad pasūtījumu iespējams atcelt, pirms veikta rēķina apmaksa, sūtot ziņu caur Kontaktu formu nodaļā Kontakti.  

Ja izvēlējies apmaksas veidu "Pārskaitījums ar rēķinu", lūdzu ņem vērā, ka rēķina apmaksas termiņš ir 3 dienas. Ja rēķins netiek apmaksāts noteiktajā termiņā, tad Tavs pasūtījums automātiski tiks anulēts un preču rezervācija atcelta. 

Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?

Uzreiz pieejamās preces parasti tiek piegādātas 2-3 darba dienu laikā. Piegāde uz pakomātiem tiek veikta arī sestdienās.

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

Par katru nosūtīto pasūtījumu saņemsi apstiprinājumu ar saiti, kurā varēsi ērti sekot sava sūtījuma gaitai. Lai izsekotu sūtījumu, vienkārši noklikšķini uz ciparu kombinācijas atbilstošajā datu laukā. Izsekošanas saite kļūs aktīva, tiklīdz sūtījums būs nonācis pie pārvadātāja Omniva.

Ja pasūtījuma veikšanas laikā norādīji savu tālruņa numuru, pirms piegādes saņemsi arī SMS ziņu no Omniva.

Ja piekriti izmantot savu e-pasta adresi sūtījuma izsekošanai, no Omniva  saņemsi ziņojumus no Omniva e-pastā.

Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?

Ja vēlies pārbaudīt, vai pasūtījums ir veikts pareizi, vari to apskatīt pasūtījuma apstiprinājumā, kas tika nosūtīts uz Tavu e-pastu.

Ja Tev joprojām būs jautājumi par pasūtījumu, jebkurā laikā vari sazināties ar mums, sūtot e-pastu uz [email protected], ar prieku Tev palīdzēsim.

Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?

Pirkumam papildus preču cenai tiek piemērota piegādes pakalpojumu maksa:

  • ja izvēlējies piegādi ar pakomātu 2,50 EUR;
  • ja izvēlējies piegādi ar kurjeru 4,90 EUR.

Ko darīt, ja prece ir bojāta sūtīšanas laikā?

Ja saņemtā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai nav lietojama kāda cita iemesla dēļ, Tu vari atgriezt preci Lykka Decors.

Visu nepieciešamo informāciju par atgriešanas procesu atradīsi sadaļā Piegāde un atgriešana.

Kur jānogādā paka, kuru vēlos atgriezt?

Preces, kuras vēlies atgriezt, vari nodot jebkurā sev tuvākajā Omniva pakomātā, iepriekš ērti un vienkārši noformējot sūtījumu vietnē www.omniva.lv. Vairāk par atgriešanas procesu sadaļā Piegāde un atgriešana.

Lūdzu, pārliecinies, ka esi izvēlējies atbilstošu pakomāta skapīša izmēru, pirms paciņas ievietošanas pakomātā.

Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?

Mūsu preces sūtām, izmantojot pārvadāšanas partneri Omniva.

Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?

Protams, pasūtījumu var piegādāt uz citu adresi, kas nav Tava norēķinu adrese, piem., uz Tavu darba vietu vai kādu no Omniva pakomātiem. Vienkārši atlasi maksāšanas metodi un zem virsraksta “Piegādes adrese” ievadi vēlamo piegādes adresi.

Kurās valstīs tiek veikta piegāde?

Pasūtījumi no LykkaDecors.lv tiek piegādāti Latvijas teritorijā.

Kā es saņemšu atmaksu?

Atmaksa vienmēr tiek veikta tajā pašā veidā, kādā Tu norādīji savu maksājuma metodi - atbilstošā summa tiks ieskaitīta IBAN bankas kontā no kura tika veikta pirkuma apmaksa..

IBAN (Starptautiskais bankas konta numurs) ir tavs standarta bankas konta numurs, kas sākas ar burtiem "LV". Kopā tas sastāv no 21 rakstzīmes – 6 burtiem un 15 cipariem.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Droši sazinies, lai saņemtu papildu palīdzību!

Bezmaksas kontakttālrunis +371 22440767 darba dienās no 10:00 līdz 17:00

Sestdienās, svētdienās, svētku dienās vai ārpus darba laika – lūdzu atstāj savu ziņu WhatsApp +371 22440767 vai e-pastā [email protected], un mēs sazināsimies ar Tevi tuvākajā darba dienā.